Tuesday, January 26, 2010

Makan....Makan....Makan...Orang Blanjer!!!

Tarikh : 21hb Januari 2010
Waktu : 1.15pm
Tempat : Restoran Murtabak Singapore, Muar
Acara : Abah Belanja Makan!


Memang tekak nie teringin nak makan murtabak Singapore yang marvellous tu..
Tapi takder la cakap kat sapa-sapa kannn...
Pastu tetiba lak bapak mertua aku offer nak blanjer makan murtabak tu kan....
Ape lagi...ON jek la!
Rezeki jangan ditolak, beb!!!
Aku ngan abah makan murtabak Singapore...
En.Belo ngan omaknyo makan nasi lauk asam pedas...
Sedap asam pedas sini!
Tapi memandangkan tekak aku lebih prefer murtabak Singapore tu...
So aku tak pandang sangat la asam pedas nie....



Andy skang tanak kena suap dah.....
Dia prefer nak makan sendiri...



Bagus anak mommy nie nak makan sendiri..
Tapi sambil buat sepah...
Lagi bagus!!!


Burpppppp....
Alhamdulillah....
Kenyang makan murtabak Singapore yang superb tu!!!
Kalo kalian tak tau camner rupa murtabak Singapore tu...
Sila la rujuk kepada Incik Google, yer!
:-D

2 comments:

Reflisia said...

tahniah andy..weh restaurant murtabak singapore kat Muar tue aku penah pg weh..dekat ngan jambatan nak pg bandar muar kan..pastu murtabak dier besar giler rege die kalu tak silap RM9 kan!

-LaDy rAzOr- said...

wah...ko penah gi ek restoran tu???
betol..dekat nagn jambatan Muar...restoran tu ar!!!
camner ko leh tau ek restoran tu??
best kan murtabak dia???