There was an error in this gadget

Monday, March 5, 2012

Anak & Bapak Kaki Fengtau!



Eekekekkekeeeeee........
Anak branak samer jek prangai!

Moh Ke Teluk Intan!

Semalam gi teluk Intan...
Gi wedding one of my fren....
So dah alang-alang ke sana, leh la jenjalan Bandar Teluk Intan jap...
Nak gi tengok Menara Condong 'Pisa' katanyer!
Ekekekkeee.....
Pisa ler sangattttttt!!!
:-)


Salah 'angel' la....patutnyer amik dari arah depan, baru nampak condongnyer....


Andy tunjuk apa kat menara condong tu?!?!


Hubby mengabadikan pic menara condong dalam BlackBerrynyer....
Beliau kelihatan begitu teruja sekali! :-)

Okeh....kali nie takde sesi 'jalan-jalan cari makan'...
Sebabnyer Teluk Intan sangat panas!!!
Koserrrrrr nak gagahkan diri carik tempat makan yang best!
Kepala otak aku ingat nak balik jek....
Sebabnyer, ada kerja perlu diselesaikan....
Mau pergi umah client, bukak pelamin!
Sampai KL dah kol 6pm lebih...tukar baju then tros shoot gi umah client....
Selesai sudaaaaaaaa.......

Kesihatan Itu Penting!

Okey.....
Nak kata kerja kuat sangat, takder la kuat mana pon.....
Nak kata berniaga untung juta-juta sampai tido pon tak cukup....takder la untung mana pon....
Tapi kesihatan itu penting!
Kelalaian menjaga kesihatan....
Akibatnya : sakit kepala + sesema + batuk2 non stop!
Itu adalah satu perkara yang tidak elok!
Sekuat mana pon kita bekerja untuk keluarga....
Serajin mana pon kita berusaha untuk majukan diri....
Seligat mana pon akal untuk merancang perniagaan...
Segagah mana pon kudrat untuk mencari rezeki...
Tapi kalo kesihatan diabaikan, maka semuanya tergendala!
Oh yessss......
Kesihatan itu amat penting!!!


p/s: oh,tuhan....sembuhkan ler aku cepat2....banyak lagi perkara aku kena fikirkan neh!