There was an error in this gadget

Friday, August 20, 2010

Demam Lagi + Selsema Lagi + Batuk Lagi = Full Package Lagi!!!

Semalam aku MC...
Aku rasa tak sedap badan...
Macam nak demam...
Tapi aku gagahkan diri gak untuk berposer...
Tapi hari nie aku tak tahan sangat...
Sesema makin menjadi-jadi...
So aku makan ubat before gi keje tadi..
Maknanyer hari nie aku tak poser!

Sedia maklum...makan ubat sesema memang mengakibatkan mengantuk..
Dan sememangnyer aku ras sangat mengantuk la nie..
Baru saja nak meletakkan kepala di meja, sudah ditegur seseorang...
Katanyer " jangan tunjuk sangat sakit tu...En.*** lalu lalang depan nie..kang dia prasan..."
Aku balas "orang baru pas makan ubat sesema nie...tu yang mengantuk tu..."
Pastu aku macam ala-ala paiseh sket ar...
Aku dah ler tak sihat a.k.a demam...
Baru pas makan ubat sesema...so mengantuk tak hengat punya...
Pastu kena sound lak tu...
Ermmmm......orang itu takot sangat ngan En.*** tu ke???
Bukannyer dia boss pon!!!
Memang ler jawatan dia beso..TAPI BUKAN BOSS PON!!!!
En.*** memang suker ulang alik depan aku nie...
Kadang-kadang leh prasan dari ekor mata dia, dok perhati aku watpe...
Nak kata aku takde keje ler tu!!!
Aku ader keje la...just aku nie suka curi tulang jek..
Aku kan pekerja yang 'baik'....
Salah satu kriteria pekerja yang 'baik' adalah curi tulang ler!!!
Tak tau lagi ke?!?!?!

Memang aku nie jenis suker wat keje lambat-lambat...
Tapi slalunyer tak pernah aku over dari duedate tau!
Aku bukan jenis 'aku-ler-pekerja-paling-bz-skali-di-mayapada-ini'...
Nak takot ape kalo En.*** ternampak aku tido...
Aku memang tengah tak sihat...
Tak tau ler kot kalo dia jenis kalis demam...leh wat keje giler2 even dah kronik!
Tak paham ar...

Lantak ko ler...
Aku pedulik hape....
Bukan ko yang bayar gaji aku pon..
Dah rasa cam budak skolah lak...
Ada mata-mata (macam pengawas) yang pandang kita nie murid baik ke jahat...
Nie dah zaman keje ar...bukan zaman skolah2 lagi....
Lantak ler aku nak tido ke...nak tunggang terbalik ke kat tempat aku nie....
Aku wat keje hebat giler babi camner skali pon..kontrak aku tetap abis ujung tahun nie!!!
Ada aku kesah?!?!?!
Huh!!!