There was an error in this gadget

Tuesday, January 20, 2009

Change Da Mooooooooooood!!!

Tarikh : 19 Januari 2009
Tempat : Choice Cut Hair Salon, The Mall
Waktu : 1.30pm - 3.00 pm


Takmoh sedih-sedih dah....


Letih otak asik nak sedih-sedih jek...


It's time to change da mood!


It's time to change my hair color!





Siap tertido lak....lamer giler wat highlight nie!


tadaaaaaaa............ini ler hasilnyer!!!

Andy Almost Success!!!

Andy skang dah pandai mengiring...
Aku sempat amik gambo dia masa kat umah abang ipar aku kat Putrajaya...
Masa ayah meninggal, parent-in-law aku datang KL...
Diorang tido kat Putrajaya...
Sebelum buat kenduri tahlil malam tu, aku gi amik Andy....
Sedara-mara sumer nak tengok Andy....
Ada antara diorang yang tak pernah tengok lagi...
So aku amik ler Andy nak bagi diorang tengok...



ish....ish....ish....berusaha!!!




c'mon...u can dio it! almost success....!!!
Sampai sudah camtu jek la gayanyer...
Andy still takleh nak meniarap lagi melainkan mummy yang tolong pusingkan dia...
Pastu kalo takleh nak meniarap, Andy akan melalak....
Hahahahahaaaaa........
Ngengada ler dak Andy nie!