There was an error in this gadget

Wednesday, July 27, 2011

Harimau vs Singa!




Yeayyyyy......
Esok game timbal balik Malaysia ngan Singapore...
Sangat bersemangat aku nak gi stadium esok!
Memula plan nak bawak anak2 skali....
Nak pakaikan diorang baju Harimau Malaya skali....
Tapi keta lak takde...
Keta masok bengkel, dah 2 minggu tak kuar2 lagi....
So terpaksa ler tinggalkan diorang kat umah abang aku.....
Mintak tolong akak ipar aku jagakan....
Terpaksa ler tak bawak diorang.....
Takkan nak naik motor empat beranak ke stadium?!?!?!?
Giler per.....
So aku ngan Encik Belo jek ler yang pegi esok.....
Tunggu beliau balik keje kol 6.00pm lebih kurang, then hantar anak-anak ke umah abang aku then tros shoot gi stadium!
Yeaaaayyyyyyy........
Sangat teruja okeh!
Nie ler kali ke-2 aku gi stadium tengok bola....
Yang 1st time masa Malaysia lwn Liverpool aritu....
Cam tak pecaya jek aku tetiba minat tengok bola!
Hahahahaaa....
Padahal bola sepak nie ler sukan yang aku rasa membosankan.....
Sebabnyer lama sangat main atas padang tu!
Score belom tentu lagi!
Tu pasal aku rasa bola sepak nie sukan yang membosankan...
Tapi la nie, aku layan dahhhhhhh......
Semangat pon sebab team Malaysia....
Kalo game Perak lwn Kedah ke...Selangor lwn Klantan ke...Liverpool lawan Arsenal ke...MU lawan Chelsea ke...sumpah aku tak heran!!!!!
Nie sebab MALAYSIA!!!!
Semangat kewarganegaraan yang menebal neh!
Heheheheee.....
Aku jamin sumer rakyat Malaysia pon rasa ape yang aku rasa nie....
MALAYSIA BOLEH!!!
GO! GO! GO! MALAYSIA!!!
Kasi mengaum lagi kuat dari singa.....

AUMMMMMMMMMMM...........