There was an error in this gadget

Thursday, June 16, 2011

Otromen Gombak!!!

Otromen Taro???
BUKAN!!!

Otromen Ace???
BUKAN LAGI!!!

Otromen Tiga???
BUKAN LAAAAA...!!!

Otromen Nexus???
BUKANNNNNNNN!!!

Abes tu...otromen ape???
OTROMEN GOMBAK!!!




Nie la OTROMEN GOMBAK!!!


Abis main lawan-lawan sendirian, Andy datang kat Mommy...
"Mommy...nak makan nasik! Otromen lapa laaaaa....."

"Huk aloh...."
Mommy hanya mampu geleng kepala...


Tarikh : 12hb Jun 2011
Masa : 12.30pm
Tempat : Ulu Yam
Aktiviti : Berkelah & Memancing.....


Sesi memberi 'anak-anak burung' makan...ekekeke......


Tengok ler memasing kalo dah dapat berendam dalam air....


Umi tengah bagi anak-anak makan....


2 orang bapak tengah memancing....


Menunggu toman (konon la) yang tak naik-naik!!!


"Boring tunggu toman, makan lagi best!!!" ~kata Encik Belo...


Cadangan berkelah adalah datang dari En.Komak & family...
Maka kami sefamily pon mau join sekali....
Encik Ayun sefamily pon join jugak!
Pas mandi manda kat sungai, makan time...
Pastu mandi...pastu makan lagi....
Pastu mandi lagi....
Pastu tetiba cuaca jadik mendung then ujan plak...
Teros bergegas kemas barang2 perkelahan then gerak balik..
Baru beberapa meter, tetiba dah tak ujan...
So 2 orang bapak nie nak pi memancing kat Tasik Ulu Yam tu plak...
Ayun & family plak gerak balik teros....
Maka kami pon sambung ler berkelah kat tasik lak...
Ada ler dalam 2 jam lepak situ...
Tunggu ikan tak sangkot2 pon...
Last2 2 orang bapak tu decide gerak balik ler...
Dah boring ler tu gamaknyer....
Lebih kurang kol 6.30pm sampai umah...
Anak-anak pon dah kepenatan...
Sumer bantai tido!
Selesai sudehhhhhhh.....

Celebrating Daddy's Birthday....

Tarikh : 11 Jun 2011
Masa : 8.30pm
Tempat : Fatty Crab Petaling Jaya
Aktiviti : Blanjer Daddy Makan.....


Ketam masak cili......


Udang goreng...


Settle!!!


Bersepah kan???
Tu sumer si Andy & si Fajar yang buat....
Yang masok mulut, masok mulut....
Yang bersepah, bersepah....
Nak wat camner....
Hero-hero la katakan....
Janji daddy puas hati!!!
Dah lama dia sebot nak makan kat Fatty Crab...
Akhirnyer dapat gak...
Aku pon tak tau camne rupa Fatty Crab tu....
Ramai jek yang dok sebot2..
Last2 baru aku tau...
"Ooooo....camnie ghupanyer 'Fatty Crab' tu...."