There was an error in this gadget

Friday, August 28, 2009

Bagus-Lah Tu.....!!!

Seorang sahabat kat opis nie berkata sebentar tadi...

"Ramai orang kat Tourism nie bukak blog ko...."

"Ye ke??"

"Ada benda ko dah kantoi ngan Tourism....ko tulis dalam blog.."

"Nope! Aku tak kantoi ape-ape..."

"Yer...ada bendanyer ko kantoi...orang tu sendiri bagitau aku..."

"Aku tak wat salah ape-ape..."

Then aku diam.....

Salahkah aku tulis blog???
Tun Mahathir pun tulis blog haper......

Salahkah aku expresskan segala perasaan dalam blog aku sendiri???
Tun Mahathir pun express kan rasa tidak puas hati beliau pada kerajaan pimpinan Pak Lah gak dulu....

Salahkah aku menyeronokkan diri dengan berblogging???
Tun Mahathir pun do da same thing gak....

Salahkah aku memiliki pembaca misteri yang tidak pernah aku ketahui???
Tun Mahathir lagi banyak peminat misteri....ekekekeeeee....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bagus lah tu....
Lagi ramai pembaca misteri aku, lagi glamer lah aku!
Ekekekekeeeee......
Yang pastinya, aku tak pedulikan mereka-mereka ini...
Kerana aku adalah manusia yang jenis "wa tak kacau idop lu, lu jangan kacau idop wa keh!masing-maisng jaga bontot masing-masing sudaaa....."





p/s: tak koser mak, nyahhhh......