There was an error in this gadget

Tuesday, December 1, 2009

Aksi Tidur Dalam Kereta!

Perjalanan dari Merlimau-Gombak mengambil masa lebih kurang 2 jam setengah....
Takde la jauh mana pon...
Tapi agak penat gak ar kalo kadang-kala stuck kat jem kan...
Tapi alhamdulillah....
Sepanjang perjalanan balik, takder lak jem kat area 'hotspot'
macam Seremban, Nilai or Senawang....
Tapi aku tido jek la sepanjang jalan kan....
En.Belo sorang jek yang bersengkang mata drive...
Aku ngan Andy dah selamat tido kat belakang dah...
Hehehehee.......
Maklumla...balik pon dah lewat....
Pas citer 'Nur Kasih' abis kol 10.00pm, baru ler gerak balik...
Selamat sampai ke KL lebih kurang kol 1am....

Tido dengan wajah yang keletihan la kononnyer....



Dalam keta pon leh tido menonggeng ka, dey!?!?!


Comotnyer Dia!

Tengok tu...giler comot ar anak bujang mommy nie!



Opsss.....Merlimau kan panas....terpaksa la Andy 'seksi' sikit...ekekekeee...


Andy suka makan puding cocktail nie!



Masa kat kampung aritu, mak mertua buatkan puding cocktail...
Beliau memang rajin giler dalam bab masak-memasak nie...
Tak kira la masak berat ke...masak ringan ke....
Sumer sedap-sedap lak tu!
Maka tak heran ler aku suker balik Merlimau!
Ekekekekekeeee.........

Bagi Andy makan puding nie...
Bukan main suker lagi budak kecik nie!
Sampaikan dah takmor makan nasik dah!
Asik nak makan puding cocktail jek...
3 round dia blasah!
Comot-comot lak tu!
Sampaikan dah terbelahak kuar puding cocktail dah!
Ish...ish...ish....
Rakusnyer dia!

Pagi Yang Sejuk Di Merlimau.....

Tarikh : 27 November 2009
Waktu : 8.30am (di pagi Hari Raya Aidiladha)
Tempat : Rumah Nenek Andy...Kampung Sebatu, Merlimau, Melaka



Anak ngan bapak sama jek pe'elnyer....



Paling selubung lah!!!

Dalam pada sejuk tu, nyenyak lak mamat nie tido....


Suasana kampong memang sejuk time pepagi buta....
Tu yang bestnyer kalo dok kat kampong...
Andy tak pernah tido berselimut...
Kalo mommy or daddy selimutkan pon, dia tolak jek ngan kaki...
Mata pejam...tapi kaki dok kuis-kuis tolak selimut tu ke bawah.....
Dia rimas tido berselimut....
Tapi masa kat kampung aritu, mommy agak terkujat seketika...
Elok jek dia tido berselimut...
Daddy yang selimutkan dia...
Elok jek tak berganjak...
Takde lak dia kuis-kuis selimut tu....
Memang dia terasa sejuk suasana kampong kot....
Tu yang menten jek selimut kat badan dia....
Ekekekkeee.......
Macam-macam ler Andy nie!