There was an error in this gadget

Monday, January 4, 2010

Encem Tak Andy?!?!?



Hye Aunty(s)....
Hye Uncle(s)....
Pepagi lagi mommy dah kejutkan Andy....
Pepagi lagi Andy dah mandi....
Sejukkkkkkk.......Grrrrrrrrr........
Andy nak ikot mommy & daddy balik kampong!
Mommy pakaikan Andy baju, jeans & sunglass...


Encem tak Andy?!?!



Ekekekkeeeee.....

Balik Merlimau!


Semalam, Ahad pi balik Merlimau sat....
Tujuannyer adalah nak bawak balik barang-barang baby sikit-sikit...
Smalam anto katil baby, tilam baby, anak patung yang beso-beso dan sebagainyer...
Kuar umah seawal kol 9.00am...
Pastu berenti jap kat Dunkin' Donut Tol Sg.Besi tu...
Having breakfast dulu...
Pastu dalam kol 10.00am, baru la sambung perjalanan balik ke Merlimau....
Nanti 19hb nak balik Merlimau lagi skali...
Time tu leh la bawak balik barang-barang lain lak...
Sebab kali nie aku nak berpantang kat Merlimau lak...
Sajer nak ubah angin....
Dulu dah berpantang kat umah mak sendiri...
Kali nie try berpantang kat umah mertua lak!
Mana tau lagi best ker....
Ekekekekee......

Malam Sambutan Tahun Baru!

Malam sambutan tahun baru, kami tiga beranak takder gi memana pon...
Daddy keje...balik pon kol 2.00am lebih....
Jalan jem katanyer...
Yer la...malam new year kan....
Daddy lapo...
Tapi mommy dah kenyang...
Andy lak tengah terbuntang matanyer, taknak tido!
Maka kami tiga beranak gi kat Nasi Lemak Marvellous kat Taman Melati...
Mommy & Andy temankan daddy makan....
Daddy lapo giler katanyer....
Sebelom tu masa detik 12.00am tu mommy bawak Andy ke jalan raya depan umah...
Dari depan umah dah leh nampak dah KLCC....
So Andy leh nampak la firework....
Beso-beso fireworknyer!
Memula Andy takot....
Lelama pastu Andy jadik sangat suker lak!
Gelak jek tengok firework...
Heheheheeee.....



The Naughty Boy & The Mommy!