There was an error in this gadget

Friday, May 11, 2012

Perhimpunan Mansuhkan PTPTN....

Gambo-gambo diambil beberapa hari sebelum BERSIH 3.0 dan beberapa hari sebelum aku gi FAM Trip Medan....
Al-kesahnyer aku jenjalan naik moto ngan hubby memalam buta....
Anak-anak dah pos ke kampung awal-awal lagi dah...
So kami jadik ler mat & minah rempit pada malam tu....
Pi Dataran Merdeka sat....
Dengar kata ada perhimpunan mahasiswa2 untuk mansuhkan PTPTN....
Kami pon pi la menyebokkan diri kat perhimpunan tu....

ish..ish..ish..korang neh! kan dia menabung sejak dari dalam perut lagi...of cos la dia mampu beli diamond 24 juta!!!  :-))

Yang lenlain aku tak bape amik port sangat....yang 2 terbawah tu yang betul2 kena tangani!

Tuntutan mereka.....

Moga tuhan merahmati mereka....aminnnnnn......

Adam Adli...budak 'U' yang dah kena gantung pengajian...

Nie minah pelakon tu kan??? Dia menyokong perhimpunan nie ke??? atau cam aku gak, sajer nak menyebok???



Rumusan :  part nak mansuhkan PTPTN tu, aku memang sokong sesangat! sebab??? takde sebab.....sokong mansuhkan jek sudah! part demo jalanan, aku tak sokong! sebab??? susah aku nak kuar jenjalan kat KL...sumer jalan jem!!!siot jek....
 

No comments: