There was an error in this gadget

Friday, May 11, 2012

Cerita Tertangguh ~ Medan FAM Trip!!!

Tarikh : 19-22 April 2012
Aktiviti : FAM Trip To Medan (sponsored by Narasindo Tours)
Lokasi : Kota Medan, Brastagi, Gunung Sibayak, Parapat, Kampung Tomok, Tasik Toba, Pulau Samosir, Simarjarunjung.


Ahhh.....malas untuk berkata apa-apa....
Tengok gambar saja lah!
Selebihnya ada dalam Facebook! 
:-)

Tiket tambang murah kami....

Selamat Datang ke Medan!


Groundhandling tour sponsored by Narasindo Tour...
 
Rombongan Cik Kiah!!!




The King & His Royal Queen!



Check-in sini!!!



View dari balconi bilik.....



Feeling Honeymoonnnnnnnn!!!



SubhanaALLAH......


Daki Gunung Sibayak



Sulfur....panas neh! Bau hangit lak tu!



Tasik Sibayak (Sulfur)



Aku takde dalam gambo sebab aku yang tukang amik gambo!!!



Bicycle ride pepagi...best!

Comey kan kawan kita nie!! :-))
 


Jangan terkejut...kami mempunyai nama yang sama, iaitu FARIZA! :-)
Sorang Nor Fariza, sorang lagi Mohd Fariza...cool,kan???
Ekekekkeee....
 


Wif Pak Herman yang kelakar banget!!!
 


Kubur Raja Batak yang pertama....
 


@Kota Medan...check-in sini!


Rumusan percutian : pakej lebih kepada extreme activities...panjat gunung, berbasikal, etc...BEST!!! tapi abis masa penat dalam bas jek sebab perjalanan dari satu tempat ke satu tempat tu amik masa 3-4 jam!
Maklum ler...kat sana mana ada hi-way....bercinta ler ngko kalo terpaksa membontoti lori minyak ke, lori balak ke...aktiviti shopping terbatas..so x banyak yang boleh dirembat! Kalo ada peluang, nak pergi lagi...sangat best! nak-nak kalo sumernyer sponsored! ekekekkeee..... (eh..tetiba rajin plak nak taip panjang2! ekeekekeeee...)



No comments: