There was an error in this gadget

Wednesday, December 28, 2011

Tentang Dhia....


Dah nak hampir sampai ke penghujungnya....
Esok, tamatlah cerita paling HOT untuk hujung tahun 2011 nie...
Tentang Dhia.....
(Tajuk asalnyer  Zikir Untuk Dhia)

Semua orang suker tengok cerita nie...
Rating kat TV3 pon tinggi...
Aku puji semua pelakon yang berjaya membawa watak masing2 dalam cerita nie...
Yang watak baik tu, baik ler sangat....
Yang watak jahat tu, jahat la sangat!
Watak sampingan diorang pon memainkan plot yang penting gak!
cth : watak orang2 kampung lepak kedai kopi sambil cerita kisah orang lain...
Melalui diorang ler pelbagai nasihat disalurkan....
Korang prasan tak benda tu???
:-)

Ape-ape pon, watak hero & heroin memang sweet....
Nak-nak ADIPUTRA lak tu kannnn...
Jejaka pujaan hatiku....
Perggggghhhhhhhh...
Memang tak berkelip mata aku nengok!
Hahahahaaaaa.....

kacak kan?? kan???? kaaannnnnnnn!!!!!!!
:-)

Drama yang akan menggantikan Tentang Dhia pasni adalah Gemersik Kalbu...
Hero & heroinnnyer adalah Aqasha dan Ayu Raudhah...
Drama ini berdasarkan Novel tulisan Anis Ayuni yang menggunakan judul yang sama..
Memandangkan takde hero pujaan aku dalam cerita tu...
Maka aku rasa cam tak brape eager nak tengok la.....
Tapi tak tau lagi...mana tau memula jek tanak tengok...
Bila dah pertengahan cerita baru aku rasa nak follow lak kannnn......



No comments: