Wednesday, December 28, 2011

Bella Calamidades...


Satu lagi siri TV yang membuatkan aku meroyan kalo terlepas cerita!
Hehehehheee.....
Tapi la nie aku dah daftar Tonton.com...
So kalo terlepas siri pon, aku tengok ler balik kat Tonton...
Best!best!best!
Hehehehee.....

Actually aku memang jarang giler layan telenovela nie...
Bagi aku telenovela nie merepek jek...
Sama merepek macam sinetron jugak!
Melalut dan mengarut sampai siri beratus-ratus....
Ape jek yang korang lakonkan sampai beratus-ratus siri tu!!!
Ape jek isu yang didramakan???
Waaaahhhhhhhh.....
Tu dulu.....
Dulu aku mengomel camtu....
Skarang nie tidak lagi!!!
Aku ler peminat setia Bella Calamidades!!!

Yang penting, jejaka kacak yang mainkan watak Marcelo Machado, si Segundo Cernadas tu....
Kacak giler babi, okehhh!!!!
Disebabkan dia kacak giler babi, maka aku tabahkan hati menonton cerita telenovela yang berderet-deret sirinyer tu...
La nie dok main kat TV3 dah sampai siri yang ke-82, if i'm not mistaken la...
Aku akan cuba gagahkan diri lagi menonton siri ini sampai ke penghujungnya....
Dengar kabarnya, cerita nie akan habis masa bulan Mac 2012 nanti...
Wallahualam...tak tau la aku...
Yang penting dah tentu ler happy ending kan.....
Sia-sia jek hero kacak & heroin cantik kalo tetiba sad ending lak...
Memang potong stim!
Hahahahaaaaaa.....

kacak kan??? kacak giler kan???? kaaaaannnnnnnnnn!!!!!!
:-)


*mood : meroyan seketika*

No comments: