Friday, December 30, 2011

Drama Rantaian Terbaik 2011!!!

Tengok Tentang Dhia episod akhir semalam.....
Mengingatkan aku tentang 'Everlasting Love' versi Malaysia...
Itulah yang dikatakan sehidup semati...
Bagi aku, cerita Tentang Dhia nie adalah drama rantaian yang terbaik skali bagi tahun 2011 nie!
Sepanjang 2011 nie, hanya ada 2 jek siri drama rantaian yang berjaya membuatkan aku menangis tersedu-sedu...
Nangis sampai bengkak bijik mata tengok ending cerita....
Over kan??? hahhahaaa....
Jangan nak tipu...korang pon sama cam aku gak!!!
Hahahahaaaa.....

Drama rantaian yang lenlain tu pon bagus...
Aku tak cakap la 2 siri yang jadi pilihan aku nie yang terbaik, yang lenlain tu tak baik...
Tapi hanya 2 siri nie jek yang berjaya meruntun jiwa brutalku ini...
Heheheheee......
Drama rantaian yang aku maksudkan tu adalah drama Chinta dengan drama Tentang Dhia yang baru jek abis smalam....
Bagi aku, dua drama nie tersangat lah sedihnyer...sebab dua-dua drama nie pon sad ending...
Jalan cerita pon lain dari yang lain....
Dan yang penting, dua-dua drama tu lakonan my hero, Adiputra.... :-)

Believe it or not, aku sampai tak dapat nak tido malam tadi sebab mengenangkan ending cerita Tentang Dhia yang tragis tu....
SUPER DUPER OVER kan????
Hahahahhaa......
Apa-apapon, that's what we called 'A VERY EVERLASTING LOVE EVER!'.....
Gonna miss those drama rantaian pasni.... :-(

Dua drama rantaian yang berjaya mencairkan hati brutalku! huhuhuuu.....




p/s: macam ada persamaan lak poster kedua-dua drama nie,kan????


2 comments:

Haris Zuhaina said...

As Salam. Memang tak dapat dinafikan, suka sgt tgk Addi Putra ngan Nora Danish.. bl dah settle ending crita tuh, aku tringat kat ko n Belo.. Mr.Melo kan dah bt conclusion, yg depa laki bini mati... so mmg mati... beleh pulak aku p dok teringat kat hampa laki bini... :)

-LaDy rAzOr- said...

As-salam...
Mr.Melo tu sapa haris???
konpius aku seketika...
ekekeke..
awat lak hang dok tringat kat kami lak???
doa kan ler pjg nyawa lg...takmor ler kena kanser....huhuhu...