There was an error in this gadget

Monday, April 26, 2010

Basah!

Tarikh : 20 April 2010
Waktu : 10.00pm
Lokasi : Jusco AEON Keramat AU2




Andy dah jumpa air pancut...
Dia takmor gerak dari situ...
Dia nak main air pancut tu...
Memula dia agak takot nak ke air pancut tu...
Pastu sikit...sikit ...sikit dia gerak ke tengah air pancut tu..
Pastu terus berani main air tu...
Orang ramai kat situ tengok jek gelagat Andy...
Ramai yang gelak-gelak sebab tengok gelagat Andy berlari-lari kejar air pancut yang kadang keluar kadang tak tu...
Daddy banyak kali panggil Andy balik...
Andy takmor..
Sampaikan daddy terpaksa berbasahan sikit sebab nak angkat Andy kat tengah-tengah air pancut tu...
Pastu Andy bantai melalak sebab marah daddy angkat dia...
Dia tak puas nak main air lagi...
Tapi kejap jek dia melalak...pastu Andy dah ok balik..
Nasib baik memang selalu bawak baju extra setiap kali keluar berjalan...
Tukarkan baju Andy kat situ gak..
Pastu seret dia balik... (sebab Andy memang tanak balik!)
Anak.......anak......macam-macam pe'el!

3 comments:

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

ahahhah notty andy :D

-LaDy rAzOr- said...

kalo andy ajak aqil main air pancut nie, org rasa memang dua2 tanak blk!hahaha.....

Reflisia said...

ya ampun sabar jer lah dak andy ni..babab kang...