Tuesday, December 15, 2009

Selamat Pengantin Baru, Echa!

Tarikh : 12 Disember 2009
Waktu : 1.00pm
Tempat : Rumah Pengantin Pompuan kat Taman Setapak Indah
Occasion : Majlis Perkahwinan Bestfriend Aku ~ Echa!


Kami berdua bersama pengantin....




Andy kepenatan - tumpang tido kat atas riba kawan mommy.....
Echa....
Selamat Pengantin Baru aku ucapkan kat ko......
Sori sesangat sebab aku tak datang tolong ape-ape pon kat umah ko....
Ko tau kan keadaan aku yang tak berapa stabil nie....
Dulu aku penah janji kat kau yang aku akan datang tolong kat umah ko 3 hari 3 malam kalo ko nak kawin!
Tapi aku tak tunaikan janji aku tu....
Kesian kat ko....
Nasib baik Gee ada....
Dulu time aku kawin, ko ngan Gee la yang bertungkus-lumus sambil bersengkang mata tolong kat umah aku....
Jangan kata kenduri kawin aku, kenduri kawin abang aku pon korang datang tolong!
Ish...ish...ish...sesunggohnya aku terharu giler!
Tapi bila tiba masa ko lak, aku tak dapat nak buat benda yang sama macam ko buat kat aku dulu...
Thanks sebab memahami keadaan aku yang tengah tak stabil nie....
Disebabkan rasa bersalah yang amat..maka aku dok lelama kat umah ko time ko sanding aritu...
Sampaikan orang catering pon dah bungkus-bungkus barang baru ler aku balik!
Eekekekekkeeee......
Kenduri ko adalah kenduri yang paling lama aku dok lepak!
Aku still rasa bersalah lagi nie....
In future, kalo ko perlukan apa-apa bantuan aku, ko roger jek aku ek!
I always be there for u!
Ekekekekeee.......
p/s : entry nie khas utk bestfriend aku, Echa....even aku tau dia memang tak penah pon baca blog aku, tapi aku tulis gak untuk dia!

No comments: