Monday, September 14, 2009

Weekend Yang Meng'kesian'kan.....

Hari Jumaat lepas aku dah sesema dah...
Asik sok sek sok sek jek da whole day...
Biler petang nak balik keje, ujan lak...
Nak ke parking lot, terkena ler sket ujan renyai-renyai...
Biler sampai umah, dah rasa tak best dah badan nie....
Menjelang malam aku rasa panas badan....
Asik terbersin jek...
Aku rasa dekat 50 kali gak ler aku dok terbersin jek...
Huhuhuuu....kesian,kan???
Tunggu Mr.Belo balik dari keje then baru pergi Klinik Idham kat Medan Idaman tu...
Macam-macam ubat doc bagi...
Sesungguhnyer ubat batuk memang memengantukkan....
Hari Sabtu adalah hari paling paiseh skali....
Paling lemau ler kiranyer sampaikan 'tuang' puasa aku!
Aku dok terbaring jek...tak mampu nak buat ape2 pon....
Sampaikan aku tak larat nak bangun biler Andy menangis nak susu....
So terpaksa ler Mr.Belo bangun buatkan susu untuk Andy...
Hari Ahad, operasi kemas umah...
Terpaksa aku gagahkan diri...
Kesian tengok mak kemas umah sorang-sorang....
Kemas umah punyer pasal, sampai kebah terus demam aku!!!
Skang nie dah tak demam dah....
Tinggal batuk ngan sesema jek....
Alhamdulillah....
Andy ngan Mr.Belo tak berjangkit pon....
Harap-harap diorang sihat ler hendaknyer...
Jangan berjangkit ngan aku....
Nak raya dah nie, weh!



p/s: barang Andy tinggal lom beli kasut jek lagi!!!

No comments: