There was an error in this gadget

Tuesday, September 1, 2009

Sejadah Kecil Untuk Si Comel.....


Yang besar tu mommy punyer...yang kecik tu Andy punyer...ok?!


"Sejadah comel tu nenek belikan untuk Andy....
Biar nanti Andy boleh belajar solat.....
Andy boleh ikot daddy solat....
Andy boleh ikot mommy solat....
Tapi jangan kaco daddy ngan mommy solat tau!"



Sedia maklum...mak aku baru balik dari umrah....
Macam-macam buah tangan dia belikan untuk seisi rumah...
Buah tangan yang 'common' orang balik umrah atau haji beli macam kurma, kismis, kacang-kacang, air zam-zam...
Tu sumer memang banyak mak beli...
Pastu dah agih-agihkan kat jiran tetangga ngan sedara-mara....
Mak pesan kat aku "ko mengandung, banyakkan makan kurma nabi nie....bagus untuk baby dalam perot..."
Yer.....setiap hari aku dok telan kurma 2-3 bijik pas berbuka or sahur...
Kurma memang mempunyai khasiat yang banyak dan semestinyer baik untuk kesihatan kita....
Oleh itu, marilah kita makan kurma beramai-ramai dalam bulan Ramadhan ini...
Heheheheeee.......

5 comments:

cahaya malam said...

salam..

moga lahir seorang muslim yang sejati,
baik budi pekerti,
menghormati ibu bapa,
yang pasti,
menegakan islam..

salam ramadhan..
moga ketemu kemanisan ramadhan..

;)

*
comel tul baby 2..
rase nak gigit2 je.. hee

-LaDy rAzOr- said...

salam....

aminnnnnnnnnnnnnn.............
segala kata-kata kebaikan dari anda itu merupakan satu doa untuk Andy...

thanks, cahaya malam! =D

adilynn said...

nofa..

ada tak air zamzam..kesian kat auni..smp ke hr nih tak belah mulut dia lg..(belum ditahnikkan)

"saje wat muka x malu mintk nih"

-LaDy rAzOr- said...

ada lagi kat umah tu...
kalo nak, org boleh antakan....

adilynn said...

kalo tak menyusahkan bolehler nak mintak sikit...sikit jdler wat syarat..
tp kalo susah nak htr.takperlah..kita cari ke lain pulak...