There was an error in this gadget

Wednesday, May 20, 2009

Rindu Nak Mem'blog'!!!

Time: 10.20pm
Venue: Restoran Mamak Bistro, Pandan Perdana
Occasion: Saje lepak ngan kawan2!

Aku dah lama tak memblog!Aku rasa dah hampir setengah tahun aku tak memblogkan diri aku!
Rindu giler,siot!
Skang aku kat mamak bistro,ada wi-fi free..so aku access guna handphoneku yg agak canggih ini!
Skang aku tengah lepak2 ngan En.Belo, En.Dak Along Ayid, En.Fariz & En.Ayun...
Ermmmm...agak lama tak memblog, so aku rasa agak canggung sket nak memulakan cerita..
Oleh kerana aku canggung, so aku takde la nak cite pape untuk entry kali ini..
So kita jumpa la pada entry yang akan datang yer.. (tu pun kalo leh access lg ar)
Till then...daaaaaaa....

p/s: en.bard, permintaan anda telah ditunaikan!
Ekekekeke...

No comments: