There was an error in this gadget

Monday, January 19, 2009

Al-Fatihah Buat Ayah....


Ini jek gambo terbaru aku & ayah...
Tahun lepas punya gambo...
Tu jek yang ada....
Tu jek yang boleh dijadikan kenangan aku & ayah....

Ayah adalah ayah paling 'best' skali....
Ayah adalah ayah paling 'sporting' skali....
Kadang-kadang jek ayah garang....
Kadang-kadang gak orang melawan cakap ayah....

Ayah selalu potongkan buah untuk famili makan....
Ayah suka buat jus buah-buahan....
Ayah suka buat lawak....
Ayah suka tengok tv sambil tido kat kerusi....
Ayah suka buat keja rumah....
Ayah suka jenjalan....
Ayah suka layan kerenah Andy....

Orang suka bila ayah belai dan ikat rambut orang....
Orang suka bila ayah beria-ia dengar orang cerita kelakar....
Orang suka bila ayah pun nak kerek-kerek ngan orang....
Orang suka bila ayah layan orang borak macam-macam isu....
Orang suka bila ayah puji orang masak sedap....

Buat ayah :-
Moga ayah aman bahagia di 'sana'....
Orang still rasa ayah ada lagi kat rumah tu....
Ayah tak pegi mana-mana pun....
Ayah cuma 'takder' jek kat umah...
ALLAH amik ayah sekejap jek....
Nanti-nanti ayah balik la.....
Nanti-nanti ALLAH bagi ayah balik umah....
Kan???kan??????kan???????????

6 comments:

knitfreak-to-be said...

nofa,harap bnyk2 sabar ye..insyaAllah arwah disayangi Allah lebih dari nofa sayangkan dia...harap nofa dan family byk2 bersabar dan sentiasa doakan utk bekalan dia di alam lain..amin...

~ChEnTa~ said...

babe.. salam takziah.. :(
Semoga dia tenang di sana..

@nnap3jelov3b@by said...

sedihnya org rasa...cam nk nangis ...org takot kehilangan abah jugak ..n tatau nk hadapi camner..semoga abah org pjg usia n sehat selalu...n semoga ayah awk d cucuri rahmat dan d tempatkan bersama org2 beriman

-LaDy rAzOr- said...

aminnnn........
and thanks guys....

Reflisia said...

ayah sayang nofa...nofa sayang ayah...
masz pun syg pakcik...
Moga pakcik ditempatkan dikalangan org2 yang beriman n Semoga Arwah tenang di sana....Aminnnn

izat said...

NorFa...takziah untuk you & family..Semuanya ujian buat hamba-hamba-Nya.