Wednesday, January 14, 2009

Maner Nak Carik Nie?!?!?

5 minit yang lepas aku baru jek dapat call dari babysitter Andy...
Kak Khalipah namanyer...

"Hello..."

"Yer..."

"Ini mamanya Andy ya?"

"Yer...kenapa kak?"

"Saya nak bagitau saya sudah tidak jaga Andy lah ya..."

"Ha?!?! akak dah dapat kerja lain ke?!?!"

"Belom....tapi mahu bagitahu itu saja lah..."

"Erm...ok la,kak...time kasih..."

"....................."


Ah...sudah....
Mana aku nak carik orang yang leh jaga Andy nie?!?!?
Kalo nursery takkan terima bayi bawah 6 bulan...
Andy baru nak masuk 4 bulan....
Aduhaiiiiiiiiiiiiiiii.................
Di saat-saat genting macam nie boleh plak dia dah takmoh jaga Andy...
Camner nie ek???
Nak biarkan Andy terus dok kat kampung jek ke?!?!
Ishhhh......
Ermmm....takpe....sementara Andy ada kat kampung lagi nie, try carik babysitter baru....
Adoi laaaaaaaaaaaaa........................
Pening la kepala aku!!!!


p/s: ada sesapa yang nak jadi babysitter Andy tak?!?!

1 comment:

Reflisia said...

aku ader idea..ko try search kat tenet n cari maner2 baby sitter yang bleh jaga andy. takper nanti aku try tolong ko carikan k.