There was an error in this gadget

Tuesday, January 20, 2009

Andy Almost Success!!!

Andy skang dah pandai mengiring...
Aku sempat amik gambo dia masa kat umah abang ipar aku kat Putrajaya...
Masa ayah meninggal, parent-in-law aku datang KL...
Diorang tido kat Putrajaya...
Sebelum buat kenduri tahlil malam tu, aku gi amik Andy....
Sedara-mara sumer nak tengok Andy....
Ada antara diorang yang tak pernah tengok lagi...
So aku amik ler Andy nak bagi diorang tengok...



ish....ish....ish....berusaha!!!




c'mon...u can dio it! almost success....!!!
Sampai sudah camtu jek la gayanyer...
Andy still takleh nak meniarap lagi melainkan mummy yang tolong pusingkan dia...
Pastu kalo takleh nak meniarap, Andy akan melalak....
Hahahahahaaaaa........
Ngengada ler dak Andy nie!

1 comment:

Reflisia said...

comelnyer baby andy ni...
kalu aunty ader sure aunty da gelakkan dier