There was an error in this gadget

Tuesday, December 16, 2008

Andy dan 2 Aunty....

Tarikh : 15 Disember 2008
Tempat : Restoran Al-Ehsan, Bandar Mahkota Cheras
Waktu : 10.00pm-11.30pm


Malam tadi aku bawak Andy jumpa ngan member baik aku, Cik Mas dan Cik Anne...
Mas second time jumpa Andy....Anne lak baru first time jumpa Andy...
Aku pun dah lama giler tak jumpa Anne...
Sejak dari aku mengandung sampai dah beranak dah pun....
Andy pun dah nak masuk 3 bulan, baru ler si Anne nak jumpa aku!
Busy sangat ler tu kononnyer.....ekekeke....
Mas lak lagi seminggu nak kawin dah...
Sorang demi sorang member bujang aku kawin....
Ikut jejak langkah aku la ke?!?!
Ekekkekeee......
Bagus ler tu....
Jodoh dah sampai...
Doakan semuanya selamat dan terbaik buat Mas....
Dan doakan 'jangan lambat sangat' buat Anne....
Ekekkekeee.....




Andy dok atas riba Aunty Anne yang perasan 'akak'!!!ekekeke....
p/s: gambo Andy ngan Aunty Mas takder...tak sempat nak amik...

2 comments:

Pewaris Reformasi said...

norfa,

kau kat mana skrg? eh, auntie anne ni agak menarik, haha. bestnya tgk anak kecil kau ni..

-LaDy rAzOr- said...

aku dok kat cheras la nie....
best tgk anak aku???
best mcm coklatkah?? =D