Wednesday, September 3, 2008

Mimpi....

Lebih kurang pukul 3.25pm tadi, aku dapat SMS dari sahabat lama ketika bekerja di RHB Bangi kira-kira 3 tahun yang lalu....
Sahabat yang aku panggil 'Kak Lin', dah kawin dan mempunyai seorang anak perempuan, la nie dok kat area Ampang..

"Akum.sht ke?mlm td dok mimpi nofa dh bsalin..heheheh!posa ke?"

Uihs....
Termasuk Kak Lin, dah 4 orang mimpi aku dah bersalin....

Lebih kurang sebulan yang lalu Audrey (bestfriend dari kecik) anta SMS kat aku...

"Last nite Gee mimpi nofa dah bersalin...dapat baby girl...so cute!hehehe....how r u?"

Then si Echa (bestfriend dari kecik) yang mimpi then call aku...

"Weh...malam tadi aku mimpi ko dah meletop! Ko dah meletop lom?"

Pastu selang beberapa hari kemudian, si Ejan lak (bestfriend masa zaman belajar di UPM) yang mimpi then dia SMS aku....

"Beb...malam tadi gua mimpi lu dah bersalin la...hehehe...."

Dan skang Kak Lin plak?!?!

Yang peliknyer, aku sendiri tak mimpi yang aku bersalin....
Ermmmmm......
Tapi...yang memusykilkan aku adalah aku agak kerap mimpi aku terjumpa anak kecil a.k.a baby yang baru lahir, yang dibuang ke tong sampah...
Dah 2-3 kali gak ler aku mimpi camtu....
Sumer tu mimpi pasal anak terbuang....
Aku bela anak itu...bagi susu...mandikan...tapi sumer tu anak orang....bukan anak aku!
Aku jadi risau ler plak....
Takut jadik aper-aper ke nanti...
Tapi aku berharap sangat segalanya baik-baik sahaja...
Harap sangat-sangat segalanya sihat sejahtera dan dipermudahkan ALLAH nanti....
Harap sangat-sangat segalanya selamat nanti...
Aminnnnnnnnnnnnnn.....................


2 comments:

~chacha~ said...

haa..mungkin itu petanda ko nak jd ibu mithali kot..
:)

-LaDy rAzOr- said...

mungkin ler kot....
hehehee..... =D