Thursday, September 18, 2008

Dah Timing Ke Nie?!?!

Since pukul 4am tadi, aku tak boleh tido...
Perut aku rasa sakit, macam sengugut...pinggang lak sengal-sengal jek...
Aku musykil...dah timing ke nie ek?!?!
Aku teringat kata-kata seorang kenalan masa majlis berbuka puasa DIBunion di Restoran Nelayan petang semalam....
Beliau kata masa beliau nak bersalin dulu, pinggangnya sengal-sengal dan perut rasa sengugut macam time period tu...
Dan itu lah rasa sakitnya yang aku hadapi sekarang nie.....
After sahur kol 5.30am tadi, aku anta SMS kat Kak Mudz dan Shah...
Beritahu diorang aku tak dapat nak masuk opis coz rasa sakit-sakit...
Mak aku lak soh aku kira baper lama baby dalam perut nie 'mengeras' untuk tempoh-tempoh tertentu...
Pastu mak aku soh kira lak sengugut tu sakit selang baper minit then berapa lama sengugut tu dirasai...
Alahai......lecehnyer, mak oiiiii.........
Banyak lak prosedurnyer....
Aku ngantuk nie.....tapi aku kira gak ler...
Skang nie dalam tempoh setiap 10 minit, perut aku akan mengeras....
Tapi tak lama kerasnyer...kejap jek...
Baby pun gerak aktif jek...
Tapi pinggang aku still sengal-sengal.....
Ermmmm.....dalam pada sakit-sakit nie, sempat gak aku meng'update' blog aku nie...
Heheheheeee.......
Dear dah gi keja tadi....
Dia kata if anything happen, call dia segera....
"Baik, tuan!!!"
Barang-barang sumer dah ready jek...
Agak dah rasa sakit yang heavy jek, capai barang-barang then terus pecut gi spital terhampir ler gamaknyer....
HKL ler jawabnyer...........huhuhuhuuuuu...... ( i hate HKL!)
Ok lah.....nak gi mandi jap...
Daaaaaaaa.................

No comments: