Wednesday, April 23, 2008

Sebelum Kejadian, Selepas Kejadian.....(part 1)

Nak dijadikan cerita pada Sabtu lepas aku telah bermimpi makan nasi berlaukkan kari kepala ikan yang sangat sedap dan mengeliurkan di mayapada ini....kelazatannya tidak terhingga!!!
Maka sejurus selepas aku bangun dari tidur, aku call dear...(dear kat opis)
Selepas dear balik dari kerja, dear terus bawak aku gi kedai makan yang ada menjual kari kepala ikan yang paling best in town!
Dan ternyata....memang best giler kari kepala ikan tu!!!

Sebelum kejadian.....


Selepas kejadian.....


Muka insan yang ke'puas'an dapat kari kepala ikan, mengalahkan isterinya yang sedang mengidam!!!






4 comments:

Anonymous said...

cik puan nofa..
di manakah letaknya kedai menjual kari kepala ikan yg nampak sgt besss ittew? saya mahu sekali mencubanya..(membaca entry mu ini sudah membuatkan aku terliur di awal pagi..cesss)

-LaDy rAzOr- said...

hehehe......terliurkah anda???
Lokasinya adalah di Jalan Kampung Atap....
Adakah anda mengetahuinya???
Silalah 'jalan2 cari makan' yer...
hehehee.....

EQ Farraney 2010 said...

saudari nofa,tumpang tanya..dekat Jalan Kg Atap tu area bangsar ke?lg satu nak tanya apakah nama restoran itu ya cki nofa..
saye pown mengidam jugak nie..
hehehe..

-LaDy rAzOr- said...

ermmm.....semua soalan cik Lin tu tidak dapat ler saya menjawabnyer kerana tak berapa nak sure ler...utk lebih men'sure'kan, apa kata cik lin tanyer kat en.belo....dia lbh mengetahuinya...heheheee.....