Friday, April 18, 2008

Mimpi....

Disebabkan aku ke'boring'an sepanjang hari ini, maka dengan rajin hatinya aku menulis dalam blog ini...

Pagi tadi aku bangun tido...
Terasa mengantuk sangat...tak cukup tido....
Malam tadi aku bermimpi...
Aku tak ingat sangat apa mimpi tu...tapi yang aku ingat aku bersama ex-boyfriend aku yang pertama dahulu...
Dalam mimpi tu, aku masih lagi single,anak dara sunti....(hehehe...)
Dalam mimpi tu, situasi kami macam busy jek....looks like doing some preparation for ceremony...
Majlis apa, aku tak pasti....tapi aku sedang menyiapkan gubahan untuk hantaran....
Manakala ex-boyfriend aku tu pulak sedang sibuk menyusun perabot....
Seingat aku lokasinya adalah di rumah dia....
Dan aku pada ketika itu sedang berusaha menarik perhatiannya kembali....
Dan kami sedang cuba memperbetulkan hubungan kami....
Dan kami berbual mesra sepanjang majlis tersebut.....

Ermmm.....tu jek mimpi aku malam tadi....
Sekian.....

4 comments:

zaidi said...

hmm..mungkinkah itu kesan manipulasi baby dalam perut ituh?..

-LaDy rAzOr- said...

ermmmm...mungkin jugak la....

EQ Farraney 2010 said...

hekhekhek..belo x cemburu kan dgn mimpi2 mainan tido nie?kekeke O_o

-LaDy rAzOr- said...

tak....dia rilekskan ajek.... =D