Tuesday, December 27, 2011

From Me With Love....

Tiada apa yang dapat diberikan....
Hanya macaron heart shape nie jek yang mampu....
Heheheheeeeee.....
Macaron heart shape nie aku order dari Angel Cupid Kitchen 
(sila klik kalo nk tau lagi banyak product beliau!)
Thanks, Rina sebab sudi melayan request nofa yang banyak songeh nie!!!
Next time jangan serik lagi yer!
Ekekekkee.....

Sebelum gerak ke Melaka, singgah ke Ara Damansara jap pi amik macs nie...
Nama pon surprise..so hubby tak tau ler tujuan aku soh ke Ara Damansara...
Aku cakap nak pi tengok studio Rina kat situ...
Hubby cam pelik...tapi dia diamkan jek...
Aku tau mesti dia hairan apsal tetiba jek aku nak pi tengok studio orang...
Hahahahaaa.....
Aku wat dekk jek!

Gagah ler pi carik Ara Damansara tu...
Ingatkan kat area Damansara Utama....
Rupa-rupanyer dah nak ke area Subang sana tuh!!!
Dah ler lapo...jalan jauh lak tu.. ~hubby mengomel...
Tapi aku diamkan jek....
Surprise punya pasal....
Ekekekkee...

Bila dah jumpa studio, aku tros message Rina, bagitau dah sampai..
Katanyer tekan loceng, nanti assistant dia turun bawak macs....
Rina takde kat studio...
Apabila macs bertukar tangan, aku tros menuju ke kereta balik...
Teros hubby pandang pelik...
"Kata nak tengok studio??" katanyer....
Aku hulur macs kat beliau sambil kata "Happy Anniversary!!!"
Hubby teros terkedu.....
Dalam kereta, dengan jujurnya beliau berkata..
"Ingat nak marah tadi...dah la lapo, jalan jejauh tapi tak pi tengok studio pon...rupa-rupanyer ada surprise...tros tak jadi marah...trima kasehhh... :-)"


Heheheheee.....aku tau dah kamu memang takkan marahkan aku....
Kamu kan tau, isterimu ini suker bagi kejutan!
Aku tahu kamu tak suka homemade choc ~sama macam aku
So aku tak surprisekan kamu dengan itu....
Aku tahu kamu tak suka sangat makan kek...
Jadi aku tidak tempahkan itu...
Aku tahu kamu sangat sukakan macarons  ~sama macam aku jugak
Maka aku tempahkan itu khas untuk kamu!!!


Tiada jam tangan....
Tiada handphone....
Tiada kek....
Tiada kasut...
Tiada perfume....
Tiada baju...
Tiada apa saja aksesori kegemaran kamu untuk kali ini...
Yang ada hanyalah macaron...
Kegemaran kamu...kegemaran aku....
From me with L.O.V.E...



No comments: