Monday, July 25, 2011

Mixerkuuuuuuuuu..............

Konon dalam pada nak beli mixer yang ratus2 jek...
Akhirnyer aku terjebak beli mixer yang ribu2...
Aku tanak mixer yang plastik punyer....
Kang tetiba kena lempar ngan si Andy or Fajar, tak pasal2 pecah dua bowl mixer tu kang...
Lagi aku nangis nanti!
So better la aku beli yang stainless steel punyer....
Tahan lasak....
Lempar ler camner pon...tak jadik ape punyer!
Penat dah survey sini sana.....
Kemuncak pencariannyer adalah semalam....
Aku pi kat kedai elektrik kat area umah aku nie.....
Aku pi carik ngan mak aku....
Aku dah memang sedia maklum ngan prangai mak aku nie...
Mak aku nie jenis yang 'alah membeli, menang memakai...'
Bagi dia, biar ler mahal pon..janji puas hati time pakai nanti!
Bagi dia, kalo murah2 pon tapi tak berbaloi time pakai....nak watpe!!!!
Huhuhhuuhuuu..
Aku malas mau dengar bebelannyer lagi....
Aku pon anggukkan kepala jek ler.....
Tu diaaaaaaaa.......
RM2300+++
Hamekkkkkaaawwwwww!!!!!!!!!
Pastu sampai ke malam la aku dok menungkan harga mixer yang aku dah beli tu....
Huhuhuhuuuu....

Nie ler mixer yang aku beli tu!!!!
Brand KENWOOD......
Bak kata Encik Belo...
"Pasni I nak U buat kek tinggi cam KLCC.....baru puas hati beli mahal2 camnie!!!"
Hukhukhukkkk......
Jangan ler wat aku rasa nyesal wehhhhh.....
Dah beli dah ponnnnnnnn........


2 comments:

Reflisia said...

babe..aku jeles ok! aku pun takder mixer sehebat ko...heheheh

-LaDy rAzOr- said...

huhuhuuuu...alahaiiiiii nok!
hebat apenyer.....
aku dah menung satu hari satu malam pikirkan harga mixer nie tau....
huhuhuhu.....