There was an error in this gadget

Tuesday, April 6, 2010

Hello Sahabat.....I'M BACK!!!

Ellooooooo.............
Rindunyer nak berblog....
Lama giler 'cuti' berblog....
Setelah 2 bulan bercuti disebabkan bersalin, ditambahkan pulak dengan ketiadaan coverage dekat Merlimau yang nan pelusuk lagi ulu itu...
Akhirnya hari ini aku 'balas dendam' dengan berblogging pada hari ini...
Hahahhaaa.....(gelak puas)
Tapi arini aku tanak citer panjang....
Esok lusa ler baru aku citer pepanjang yer....
Ape-ape pon...time kasih kepada sahabat-sahabat yang wish besday kat aku....
Hari nie aku dah 28 tahun 2 hari.....
Cam best jek....abis jek pantang, trus besday....then dapat adiah best dari hubby!!!
Yeaaaaayyyyyyyyyyyyyyy.................
Best!Best!Best!

5 comments:

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

nofa hepi belated besday ehehhe dpt adiah apa ekk..jgn nazri bg adiah ank lg dah ahahhaha

LAILATUL AZLIN ABD LATIB @ LATIB said...

seronok...seronok..nofa dah balik.yeyeyeye...

lama x tgk nofa punye blog..sunyi-sepi hdpku...

anak2 sihat!!

hapy belated besday!!

-LaDy rAzOr- said...

thanks anna & kak lin....
korang tanak bagi adiah ke???
ekekekee.....joking!

LAILATUL AZLIN ABD LATIB @ LATIB said...

kena wat baby shower ler dulu..hehehe....takde masa lg nak terbang ke umah nofa...
tgh mencari masa..anak2 br baik demam...
sabau yek...
nak jupe gak ngan bb baru tuh!!

knitfreak-to-be said...

nofa!! selamat kembali!! baby ape dapat (sori tetinggal ketapi) so tak tau ko dpt bb ape ;)
congrats!!!