Wednesday, January 6, 2010

Kegilaan Terbaruku!


Model Yamaha WR 250X

Ini ada lah kegilaan terbaru aku!
It's scrambler!!!
Berangan-angan nak memiliki satu...
Slalu membayangkan diri ini menaiki scrambler....
Ala-ala Azroy-Azura la lebih kurang...
Eekkekekeeeeee.....

Tetiba, aku terfikir satu idea yang sangat bernas!!!
"En.Belo...apa kata scrambler nie jadik besday present I untuk tahun nie....aci x???"
Heheheheeee......
Nie mintak in advance nie...
"Slalunya tiap2 tahun time besday I,U pening tak tau nak bagi I present ape,kan....Kali nie U x yah pening2 kepala...I dah tolong pikirkan untuk U dah!"
Ekekekekeeeeeee.......
Cam best jek idea bernas nie...kan?!?!?
Kan?!?!?!Kan?!?!?!Kan?!?!?!



Model Yamaha WR 125X


Walaupon aku tak pandai bawak motor...
Dan of cos la takder lesen motor pon...
Tapi kalo scrambler nie ada jek, tanpa berlengah lagi aku akan terus daftar blajar bawak motor ngan mana-mana skolah memandu!!!
Demi scrambler punyer pasal....
Aku tak kesah blajar bawak motor...
Janji leh jadik macam AZROY!!!
Ekekekkeeeee........




p/s: nyesal tak dengar cakap mak soh blajar bawak motor pas SPM, 11 tahun dulu....huhuhuuu....

2 comments:

xirc85 said...

moto nie ade jual kat mlysia dh ker? aku mencari2 moto nie..

-LaDy rAzOr- said...

ader dah ler....bsepah2 di jalan raya...pi carik kat kedai moto tdekat yer! :-)