Tuesday, January 5, 2010

Arggghhhhhhh.....Jaki Giler!!!

Arggghhhhhhh............
Tadi aku dapat email dari Kelab Rekreasi Tourism Malaysia.....
Tournament Bola Jaring Inter-Division akan diadakan ujung bulan nie...
Dan aku TAK DAPAT/TAK BOLEH nak join!!!
Huwaaaaaaaaaaaaa..................
Tiap-tiap tahun aku tak pernah miss join netball....
Kali nie aku terpaksa merelakan ke-tidak-join-an aku!!!
Argggghhhhhhhhh........
Jakinyer aku tengok member-member yang join tournament nie!!!
Benci tau!!!
Mentang-mentang la aku pregnant kali nie....
Huhuhuuuuu...
Tahun nie aku tak dapat nak join any tournament...
Tunggu ar tahun depan....
Inter-Division, MAKSWIP, SUKAN BADAN BERKANUN.....
Habis sumer tournament aku join nanti!
Nasib ar....
Aku tengah emosi - jaki giler nie!
Tringat tournament netball dolu-dolu, kat bawah nie haa....


Aku sebagai 'GaDis GeDiks' (GD)....ekekekeke....



Muka mau kena serious la kannn......



Possing gediks dari awek-awek Research Division....



Aksi bermanja-manjaan ngan 'Partner-in-Crime' a.k.a Jejaka Malaya....




Opsss...aksi 'mengangkang terlampau' akibat dari kepenatan bersukan....

No comments: