Wednesday, November 25, 2009

Potong! Potong! Potong!

Semalam, waktu lunch aku ngan opismate, si Diana gi The Mall...
Diana temankan aku nak gi potong rambut...
Terasa cam dah panjang lak rambut nie...
Agak rimas gak ar....
Apa lagi...kasi POTONG ar!!!
POTONG! POTONG! POTONG! (macam iklan P1 W1max)
Ekekekekeee.......
So tanpa berlengah lagi (nak-nak dah gaji!), aku ajak Diana gi salon...
Salon Derrick & Team, kat tingkat 3 The Mall... (promote seh!)
Takder la stylo sangat aku plan potong rambut nie...
Just bagi pendekkan sampai paras bawah bahu jek...
Then kasi pendekkan rambut tang depan nie...
Bagi tak tutup dahi sangat...
Rimas lah rambut asik jatuh kat dahi jek...!
Wash+Cut+Blow=RM54....
Tu kira murah ke mahal ek???
Kawan aku kata mahal...
Ntah ler...aku main blasah jek!
Janji bawah RM100 dah ler...
Kalo kira skali ngan hair treatment, dah jadik RM148!!!
Giler....hair treatment jek pon!

No comments: