There was an error in this gadget

Wednesday, November 25, 2009

Latest Picha Of Me!

Ye tak ye gak...
Sepanjang preggy kali nie, aku takder pon amik gambo perkembangan perot nie...
Even sekeping pon takder!!!
Kalo time Andy dolu, boleh dikatakan setiap bulan aku amik gambo pasal perkembangan diri ngan perot yang makin membesar...
Preggy kali nie takde lak...
Ish..ish..ish...double-standard sunggoh la mommy nie!!!
Atas kesedaran itu lah, maka mommy pon amik ler sekeping gambo...
Aku rasa nie ler 1st gambo aku amik sepanjang aku preggy nie...
Picture was taken yesterday....
Nie perot 7 bulan, yer....
Rasa-rasa kalian, beso tak??
La nie aku dah kuat makan....
Nafsu makan dah makin membuak-buak....
Sepanjang 6 bulan pertama kehamilan, selera takder sangat...
Tu yang turun berat badan sampai 6kg tuh!
La nie, selera makan dah bertambah...
Badan pon bagai dipam-pam dah nie!!!
Huhuhuuuu......
Asik makaaaaaannnnnn jek keje aku...
Takpe la...selagi ada selera makan, makan jek la ek...
Kang time pantang nanti dah NEKAD nak struggle crash diet...
REMEMBER?!?!?!
Ekekekekeeeee.....

2 comments:

whizatie said...

takderlah gemuk maner pun nofa.. hot mommy ader lah... hehehehehe...

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

ntah nyer gemuk tue cam tutttttt ahahaha