Thursday, July 30, 2009

Last Weekend.....

Hari : Sabtu
Tarikh : 25hb Julai 2009
Waktu : 8.30am-5.30pm
Tempat : Pusat Sukan Universiti Malaya, PJ.




bersama 'makyong', Shasha yang tengah tunggu timing nak bersalin jek ni!



Andy tengah galit main bola....
Sabtu aritu aku bawak Andy gi tengok game Volleyball Inter-Division Tourism....
Memandangkan mak ikut Mak Lang balik kampung, pastu En.Belo lak keje shift 12 jam sampai malam, so aku cam agak buhsan jek dok umah berdua ngan Andy..
So aku decide nak bawak Andy tengok game nie...
Ramai kawan-kawan yang tolong jadik 'bibik' untuk Andy....
Hahahahaaa.....best!best!best!
Mummy memang senang banyak ler!
Menjelang petang, lebih kurang pukul 3.30pm, one of my fren bagitau yang badan Andy rasa panas...
Oh no......jangan kater Andy demam!
And....yes!He is!
Dia memang demam......
Agaknyer keadaan dalam dewan sport center tu panas and bahang, so Andy tak tahan...
Andy kan tak leh berpeluh and kepanasan....
Andy merengek jek masa tu...sebab tak sedap badan ler tu....
So aku decide nak balik umah jek la...
Kononnya plan pas balik dari UM nak straight gi Jaya Jusco Wangsa Maju untuk daftarkan Andy join Johnson&Johnson photo contest..
Tapi disebabkan Andy dah demam, terus tak jadi gi...
Sampai kat parking lot Jaya Jusco jek...pastu aku rasa cam tak best jek sebab badan Andy dah panas...
So balik jek la!
By Maghrib, Andy asik menangis jek.....
Then aku bawak dia gi Klinik Mediviron...
Andy bantai menangis kaw-kaw punya kat dalam klinik tu sampaikan Doc cepatkan turn aku...
So aku masuk bilik Doc cepat ler!
Heheheeee.......
Doc cakap Andy kena demam campak...
Humang ai.....
bersambung.......

No comments: