There was an error in this gadget

Saturday, February 28, 2009

Dah Balik KL....

Aku dah sampai KL pukul 9.00pm tadi... Gerak dari Merlimau lebih kurang pukul 6.00pm..... Perasaan tu ada sedikit rasa sedih ler...Tapi still dapat dikontrol lagi...Berbanding masa memula aku anta Andy balik kampung dulu, aku menangis beria-ia...Tapi la nie aku cam ok jek la....
Takder la nangis...tapi rasa rindu la...




Mummy dah nak balik KL nie....Andy tinggal ngan atuk & nenek tau....



Mummy nak babai Andy...Andy gi tengok tempat lain lak!



Babai Andy.....lagi sebulan mummy & daddy amik Andy balik yer.....



Encik Belo dok sakat aku nak bagi aku menangis....Macam masa memula dulu ler...Dia sakat aku sampai aku nangis jek....Jahat sunggoh Encik Belo neh!Tapi kali nie jiwa aku kental, beb!Ekekekee.....Sebab aku ada tugasan kerja yang perlu dilakukan yang menuntut aku untuk berjauhan dengan keluarga...Sebenarnya Encik Belo pun sediih gak tu...Dia pun nak nagis gak tu..Tapi kontrol jek.. "Eleeeehhhhhhhh........macam ler I tak kenal U tu, dear!" Hahahahaaaa...... "Dun wori...sebulan lagi kita gi balik kampung, amik Andy,ek dear....U jangan nangis-nangis tau...burok rupa orang tua menangis nie....." Hahahahahahaaaaa.......






1 comment:

Reflisia said...

sian andy kene tinggal kat kg...