Wednesday, January 28, 2009

Andy, Kelambu, Mummy & Nyamuk....


Atuk dah belikan Andy kelambu...
Maklum ler...kat Merlimau tu banyak nyamuk...
Beso-beso lak tu nyamuknyer....
Bahaya sunggoh untuk Andy....
So bila Andy dah pakai kelambu, nyamuk tak dapat nak gigit dia dah....
Tapi nyamuk tu dah attack mummy...!
Kurang ajar punya nyamuk!!!
Aku kira sumer gigitan nyamuk yang ada kat tangan kanan aku sahaja...ada 10!!!
Tu lom lagi kira yang kat tempat-tempat lain kat badan aku tuh!
Malam berikutnya lak, aku kira ada 10 gigitan gak....kat dahi belah kanan sahaja!!!
Dah rupa macam jerawat jadiknyer....
Arghhhhhhh.....bodo punya nyamuk Merlimau!!!
Next time balik Merlimau, aku nak bawak ubat nyamuk eletrik tu....
Biar padan muka ngan nyamuk-nyamuk kampung tu...
Hahahahaaaaa...........

2 comments:

cik osh said...

apa kata ko tumpang andy berteduh bawah kelambu tu?? ekekeke....

-LaDy rAzOr- said...

huh....konpom x muat kalo aku dok dlm kelambu tu...
ekekekkee....