Wednesday, November 19, 2008

Shopping Bersama Abah.....

For time being, kedua-dua mertua aku ada bersama aku....

Mereka tinggal di rumah aku barang seminggu dua...

Sementara nak bagi Andy sihat sepenuhnya, mertua aku yang jaga dia...

Tunggu bila Andy dah sihat sepenuhnya nanti, baru ler aku berani menyerahkan Andy kepada jiran sebelah yang willing nak jaga Andy....

Semalam, aku temankan bapak mertua yang aku panggil 'abah' ke Tesco Kajang...

Katanyer nak beli barang-barang keperluan dapur...

Maklum ler....umah aku nie aper jek yang ada....

Biskut lemak ada ler....

Mak plak dok umah jaga Andy...

Abah beli macam-macam....

Ikan itu....ikan ini......ikan apentah lagi.... (jangan tanya aku nama-nama ikan coz aku memang tak tahu!)

Beli sayur itu...sayur ini.....

Aku plak tukang angkat bakul....usung ler bakul tu ke hulu ke hilir sambil mencari barang-barang yang abah nak beli....

Penat gak ikut abah berjalan-jalan dalam Tesco nie....

Gagah lagi orang tua tu berjalan....

Huhuhuuuu.....

Bila part beratur kat kaunter, aku ler yang gi beratur...

Abah duduk rehat kat bangku situ...

Cian abah keletihan berjalan....




Sempat lagi aku amik gambo candid abah tengah memilih bendi....hehehe....

No comments: