Monday, September 8, 2008

Zzzzzzzzz.................

Malam tadi aku offline pukul 3.45am...
Dan aku terus masuk bilik...
Golek kiri golek kanan (again!) dalam usaha mencari posisi pembaringan yang sesuai...
(and the baby keep moving non-stop in this womb!)
Lebih kurang pukul 4.00am baru aku tido....
Dan pukul 5.00am mak aku kejutkan sahur...
Huhuhuuuu.....rasanyer macam baru sangat jek aku melelapkan mata....
Sahur tak leh nak skip...kalo skip, memang hangus poser aku arini!
So..nak tak nak kena ler bangun sahur gak....
Pas sahur, aku memang tak tido dah ler...
Kalo aku tido, either aku tak bangun langsung sampai kol 1.00pm kang (dan akan membuatkan aku ponteng keje dan tipu mak, cakap aku amik AL arini!)
Or aku bangun dalam keadaan amarah coz tido tak cukup (it's only an hour!!!)
So better aku tak tido langsung....
Aku duduk kat tepi katil..
Sambil ngadapkan dear tengah syok layan dengkur dia yang berirama padang pasir itu.....(hahahaa)
Azan Subuh pun dah berkumandang....
Dalam kol 6.10am, aku kejutkan dear bangun then mandi...
Dear gi keje kol 6.30am....
Aku lak kuar umah kol 7.00am....
Sampai opis kol 8.00am....
Wat claim yang tertunggak sket-sket....
Dan terus ngadap PC.....
Ngadap benda alah nie....
And yet... i still in sleepy mood!!!
Huhuhuuuuuu......
Gud Nite Everyone.....
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................

No comments: