Monday, September 8, 2008

Tak Leh Tido..........

Skang lebih kurang pukul 1am lebih....
Aku kepenatan siang tadi...
So aku bajet aku pasti tido awal malam nie.....
Tapi rupa-rupanya sangkaan aku meleset.....
Aku tak leh nak tido....
Dok golek kiri, golek kanan...still cannot sleep...
Sumer orang dalam rumah nie dah berdengkur....
Masing-masing dah di alam mimpi.....
Aku jugak yang terkonteng-konteng di alam nyata nie, tak tau nak wat aper.....
So daripada aku dok golek kanan, golek kiri...ada baiknyer aku online....
Dan tu pasal la aku menaip entry nie...
Just untuk hilangkan rasa boring akibat mata tak leh nak lelap nie....
Mana tau..kot-kot lagi 10-20 minit kang mata aku rasa mengantuk tetiba.....
Dan di waktu itulah aku akan offline...
Dan terus zzzzzzzzzzzzzzz......................

No comments: