Wednesday, February 13, 2008

Valentine's Gift....

Sesungguhnya aku tak pernah menyambut Hari Valentine seumur hidupku...kerana bagi aku tiada kepentingan langsung untukku melakukan sedemikian...kerana bagiku,itu hanyalah tidak lebih dari sekadar membuang masa dan duit yang sepatutnya perlu diutamakan untuk perkara lain yang lebih penting lagi...

Akan tetapi pada kali ini amat berbeza...tiba-tiba perasaan 'mengada-ngada nak romantik' telah meresap ke dalam tubuhku...tiba-tiba aku jadi garik...ekekeke......

Lantas aku ke The Mall dan telah membeli sesuatu untuk dearku yang tersayang...















''Strawberi coklat untuk you,sayang....."



Tiga biji strawberi bersalut coklat menandakan 'I LOVE U SO MUCH,DEAR.......'







p/s: buang tebiat tak aku???ekekeke........

1 comment:

Anonymous said...

pejadah.."i love u so much dear"..tu ko kena beli 6 biji strawberi salut coklat tuh..