There was an error in this gadget

Tuesday, January 29, 2008

1 Bulan 7 Hari....



Hari ini, 29hb Januari 2008....genap sebulan 7 hari aku kawin. Genap sebulan 7 hari aku menjadi isteri orang. Genap sebulan 7 hari juga lah aku duduk berasingan dengan orang tuaku....



Duniaku kini hanya kepada suamiku yang tersayang...ermmm....macam tak percaya lak yer...rupa-rupanya aku dah kawin ek!hehehehee......


Budak-budak opis nie terejal..diorang cakap aku nie kawin ke tak kawin ke sama jek....gediks tetap gediks!hahahahahaaa.......


Ada perkara yang kita perlu ubah apabila kita sudah masuk ke alam rumahtangga...ada perkara yang tak perlu ubah pun..takkan kita nak menjadi 100% bukan diri kita bila dah kawin...kan?!?!

So plastik ler camtu....


Ok ler....aku nak sambung kejer....tapi ngantuk bangat nie!!!kejer banyak nak kena buat...tapi nafsu tidur mengatasi segalanyer la....huhuhuhu........


Gudnite......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...........................................

No comments: