There was an error in this gadget

Thursday, April 12, 2012

Hantar Budak-Budak Balik Kampung....

Hari Selasa aritu aku amik MC.....
Balik melaka...
Bawak budak-budak skali...
Tujuan balik adalah sebab nak anto diorang dok kampung...
Sebabnyer next week (19hb april) aku kena pi Medan, Indonesia...
Aku pergi atas urusan kerja...
Tapi hubby ikot skali...
Boss pon bagi jek...so ok la tu!
:-)
So terpaksa ler anto budak berdua tu balik kampung...
Biar atuk & nenek yang jaga diorang....
Kalo kat KL ni, yang ada nenek jek...
Tak larat lak si nenek nak jaga sensorang budak berdua nie....
Kalo kat kampung ada atuk & nenek, ada mak uda & pak uda, ada kakak Sabrina & kakak Fazira...
So diorang sumer leh main-main ngan budak berdua nie....
Tetiba rindu lak kat budak berdua tu....
:-(
Tadi biras aku bagitau, si Fajar carik aku tapi takder....
Then dia cakap "mommy gi work..."
Alahai ciannyer kena tinggal....
Tapi nak wat camner...
Dah terpaksa....
Cukup bulan nanti mommy balik kampung amik kalian yer!
Mommy miss u both!!!
:-(

2 comments:

Qyla Aqilah said...

The pit stop of fashion lovers. We offer the range of dazzling and mesmerizing Sarees for your Baju Kurung,Kebaya and Kaftan, Punjabi Suits, Salwar Kameez exclusively imported from India. Various colors, designs, popular fashions, and textiles custom-made for you to bring colours in your life

http://dedazzlerzzshoppe.blogspot.com/

-LaDy rAzOr- said...

ape daaaaaa...
tetiba ada iklan plak!