Wednesday, March 21, 2012

Moh Ke Medan!!!

Pagi tadi Puan Boss mai tempat aku....

Puan Boss : on 19th until 22nd April....Narasindo ada wat FAM Trip...ko gi, bole???
Check kalendar jap.....

Aku : Ok....boleh! (boleh-kan ajer!!!)

Puan Boss : Semuanya ditanggung kecuali flight ticket!Flight ticket ko beli sendiri laaa...
(pasrah jek la...kampeni kecik, tanak cover airfare aku!)

Aku : Ok...kena check AirAsia cepat2 la camni..
(kena check PTPTN gak..lepas ke dak aku pi keluar Malaysia neh!)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ok...itu adalah sangat menterujakan dan sangat menyeronokkan!!!
Tak sabarnyer nak gi Medan....
Sempat lagi nie sebelom passport mati!
Passport mati bulan Ogos nanti...
Hehehheeee....
Cun ah tu!!!
Kumpul duit untuk shopping jek la...since ground handling sumer ditanggung!
Hoyeaaaaaaaaa........

No comments: