Wednesday, February 29, 2012

Arggggghhhhhh........Sakitnyer Mata Neh!

Dah 2 minggu mata nie sakit....
Bila mata sakit, effect kat kepala...
So kepala pon jadik sakit....

Owh...aku bukan terkena sebarang jangkitan kuman kat mata yer...
Sakit di sini bermaksud less eye vision.....
Ini bermakna, aku perlu memakai cermin mata yang baru!
Untuk rekod, power mata aku untuk kedua-dua belah adalah 125...
Silau pulak 75 dan 50...tapi yang belah mana 75 and belah mana 50, aku tak ingat la...

Last spec aku buat, kalo tak salah aku in 2007...
Spec tu pon dah bercalar balar dah....
Longgar pon yer gak!
That's why aku dah tak pakai dah....
Tapi since dah 2 minggu mata nie asik sakit jek then effect lak kat kepala..
So aku rasa aku perlu wat spec yang baru!
Tak tau la power makin tambah or maintain jek....
Kena pi check dulu.....

Hari-hari mata sakit....
Hari-hari kepala sakit....
Mana leh tahan camnie!

Argggghhhhh.....dapat gaji nanti nak gi wat spec la!!!




No comments: