There was an error in this gadget

Monday, August 16, 2010

Apabila Sang Lipas Menguasai Meja.....

Ini adalah sekeluarga lipas!
Lipas-lipas ini mendiami keyboard kat opis aku nie...
Bukan main ramai lagi diorang nie...
Yang besar ader...yang kecik ader...
Dari pangkat Tok membawak ke cucu....
Sumer menjadi mangsa jerangkap samar yang aku bubuh kat bawah keyboard nie...
Walaupun ada bubuh ubat lipas sebagai tarikan, tapi aku rasa ubat lipas tu tak berapa nak 'kick' ar...
So, aku bubuh gak maruku!
Lipas suker makan maruku!

Sesungguhnya aku bukan lah penternak lipas yang berjaya....
Tapi aku telah membela mereka secara tidak sengaja...
Dari mana datangnya mereka pon aku tak tau...
Koloni mereka amat berleluasa kat tempat aku nie...malah kat tempat bos-bos gak!
Dan aku rasa koloni lipas ini telah bermaharajalela kat seluruh PWTC nie!!!

Sebulan sekali aku tukar perangkap lipas nie....
Dan setiap kali tukar, memang banyak jumlah 'makhluk tuhan yang paling seksi' nie yang terperangkap.....
Dan aku memang tak pernah nak bagi chance...
Memang aku seronok apabila mereka terperangkap!!!
Padan muka ko, lipas!!!
Hahahahaaaaaa.......

4 comments:

Mea Myra said...

hahahah cemana nk buat ni leh buat kat rumah sbb nampak lately ni mcm nampak ade lipas lipas je .. hahahhaa

-LaDy rAzOr- said...

hehehee...silakan!
mari kita bela lipas beramai2...
ekekekee...

rosemyn said...

aku amat alergik ngan natang itu nofa... tak sukaaaaaaaa

hed..bebe said...

mane yer beli ubat tu?