Tuesday, June 15, 2010

Oh...Tuhan!

Ini bukan entry mengadu domba ke hape...
Tapi aku rasa kelam kabut sangat arini...
Dah lamer snagat dah bercuti..
Masuk jek keje arini, terus hidop jadik huru hara seketika...
Khamis & Jumaat ada MICE Survey kat KL Convention Center...
Esok amik cuti, nak anto Aduka check-up kat HKL...
Dalam pada tu, nak wat puding gak...
Ada order yang banyak...about 70-80 bijik gak ar untuk tempahan esok..
Arini jek la ada chance nak call hotel-hotel di seluruh Langkawi coz ahad nie aku dah fly ke Langkawi untuk Hotel Survey lak!
Aku ada kat Langkawi dari ahad sampai khamis, baru balik KL...
4 hari la kiranyer berada kat Langkawi...
So terpaksa ler Encik Belo menguruskan anak-anak sendirian...
Tapi takder la sendirian sangat pon...
Di bantu oleh mak dan abang ler...
Argggggghhhhhh....dah takder banyak masa lagi nak call sumer hotel2 kat Langkawi tuh!
Ada 96 buah hotel kesemuanyer!
Giler ar!
Rakan setugas aku yang buat sama ada 3 orang..termasuk aku jadik 4 orang....
So 96 hotel dicover oleh 4 orang...
Jadiknyer 24 buah hotel untuk seorang..
Dalam masa satu hari nie jek....leh ke?!?!
Huhuhuu.....leh ler kot!
Chayo'! Chayo'! Chayo'!

No comments: