Monday, November 2, 2009

Bizi....!!!

Since minggu lepas membawak ke minggu nie aku agak ke-bizi-an sket...
Maklum la...baru lepas outstation...
So banyak keje perlu disettlekan...
So memang la tak sempat nak update ape-ape kat blog nie...
Nie pon aku curik masa sket sebelum nak waktu balik....
InsyaALLAH kalo tak esok, maybe Jumaat la aku update blog nie yer...
Sebabnyer hari Rabu and Khamis aku kene kerja luar...
Kena wat survey kat KL Convention Center....

Ramai yang bertanya...
"Perut dah camnie pun kena keje luar lagi ke??"
Ada juga yang bertanya.....
"Still kena keje luar lagi???Larat ke???"
Tak kurang juga bertanya.....
"Sampai perut bape bulan baru tak kena kuar survey???"
Heheheheee.....
Jawapan yang aku bagi adalah....
"Orang dah suruh kuar....kuar jek ler....agak-agak tak larat kang, duduk rehat jap...cakap banyak kang kata melawan lak...."

Ok what....?!?!
Aku OK jek....no problems....!!!
Ok lah....
Ada masa aku update lagi....
Daaaaaaaaaaaaaaaa...................

No comments: