There was an error in this gadget

Wednesday, November 4, 2009

Beriadah Di Petang Hari......

Tarikh : 3 November 2009
Hari : Selasa
Waktu : 5.00pm-6.00pm
Tempat : Taman Tasik Sri Permaisuri, Cheras
Aktiviti : Sajer Bawak Andy Jenjalan....



Andy tak takot langsung naik jambatan gantung!



Excited giler mamat neh! Ibarat 'terlepas kandang' gamaknyer....


Semalam aku MC....
Tak sehat...
Maklum la....kepala asik sakit jek!
Tunggu giliran jumpa doctor punyer ler lama...
2 jam gak ler menunggu....
Sampai Andy dah buat perangai dah...tak reti dok dendiam!
Pas jumpa doctor, temankan Daddy gi gunting rambut beliau yang dah panjang tu....
Maklum ler...boss dah 'sound' soh pendekkan rambut...
Ekekekekeeee.......
Pastu terasa macam nak amik angin petang lak...
Hari nie cuaca baik..tak ujan...panas jek...
Kalo jemur baju pon cepat kering!
So decide la gi Taman Tasik Sri Permaisuri....
Bawak Andy main playground kat situ...
Daddy termengah-mengah me'layan'kan Andy....
Ajar Andy main gelongsor.....main jongkang-jongkit...main gayut-gayut...
Pastu ternampak ada jambatan gantung kat situ....
Aik??? Ada jambatan gantung ek kat Tasik Permaisuri nie?!?!
Andy tak takot langsung jalan atas jambatan gantung tu....
Terror ler anak mommy neh!
Pastu dah penat...beli air 100plus, aiskrim, buah jambu ngan asam....
Dok relaks jap....
Pastu balik!


4 comments:

Reflisia said...

aku penah pg tasik ni tapi tak sangka ader titi gantung ni...

@nnap3jelov3b@by@qiL said...

best nyer nek titi gantung

-LaDy rAzOr- said...

aku pon x sangka....
tersembunyik ler jambatan gantung nie...

-LaDy rAzOr- said...

AMARAN : Orang yang gayat di tahap serius dinasihatkan jangan naik titi gantung nie yer....BAHAYA!
ekekeke....