Tuesday, January 13, 2009

C.R.W.....




For time being, ayah still dalam wad C.R.W tu lagi...
Keadaan ayah stabil...
Every 1 hour akan ada nurse yang datang untuk rekodkan perkembangan terkini ayah...
C.R.W = Coronary Rehabilitation Ward
Kadang-kadang ayah bagi respon, kadang-kadang tak...
Kadang-kadang ayah berada dalam keadaan koma, kadang-kadang tak...
Semalam aku jaga ayah...
Aku datang hospital pukul 5.30ptg dan balik pukul 4.00pg....
Aku tido dalam keta sebab pelawat tidak dibenarkan tidur kat wad....
Dapat la aku lelapkan mata sekejap....
Selebihnya aku berjaga jek...
Nyamuk banyak giler...berdas-das gigitan nyamuk hinggap kat seluruh badan aku...
Celaka punya nyamuk!!!
Pagi tadi pukul 7.30pg aku terbangun...
Mandi dan bersiap untuk ke kerja...
Dear balik kerja dari shift malam then terus hantar aku ke opis...
Currently mood : Soooooooooooo........sleepy!!!




Zon Kritikal....




No.7....



Menunggu dengan penuh sabar dan bersedia untuk sebarang kebarangkalian...



Layan TV tengah malam...




Pintu yang memisahkan aku dan ayah....




p/s: Ya ALLAH...sembuhkanlah penyakit ayah....sedarkanlah dia....kembalikan kesihatannya seperti sediakala...Aminnnnnnnnnnnnn............














1 comment:

meazara Raphael fairytales said...

nofa, hp kene bar, tu yg x bleh reply.. camne ayah skarang? perkembangan makin elok tak? aritu kan da buat operation, dah makin ok kan, ni koma nape plak?.. nofa sabar k.. sesame kite doakan ayah nofa semoga cepat sembuh.. amin..